Chcete mít v pořádku účetnictví a být v pohodě? Pokud jste z Brna nebo jeho okolí, obraťte se na účetní kancelář Effective-tax, kterou založila Martina Nedomová. Tato účetní kancelář pracuje s účetním softwarem Pohoda a má zkušenosti v oblasti vedení účetnictví, daňové evidence a mzdové agendy, ctí profesionální individuální přístup a jejím cílem je spokojenost zákazníků. Nabídka služeb, poskytovaných Effective-tax, zahrnuje zpracování účetnictví pro firmy, vedení daňové evidence a vyhotovení veškerých přiznání – DPPO, DPFO, DPH, silniční daně a jiných. Pokud má podnikatel zaměstnance, může si domluvit i zpracování mezd a vedení mzdové agendy. Účetní kancelář mu nachystá také roční zúčtování se zdravotními pojišťovnami a sociálním zabezpečením ELDP, zajistí veškerou komunikaci s úřady a zastupování při kontrolách na základě plné moci. Mezi klienty Effective tax účetnictví Brno jsou nejen firmy a osoby samostatně výdělečně činné, ale i neziskové organizace. Forma spolupráce může vypadat i tak, že je účetnictví zpracováváno v kanceláři firmy klienta, kam účetní z Effective-tax po domluvě pravidelně dochází. Cena za služby je stanovena po dohodě s klientem podle množství dokladů, paušální částkou nebo formou položek. A proč spolupracovat právě s touto brněnskou účetní kanceláří? Klient bude mít jistotu, že veškeré doklady jsou zpracované pečlivě a včas. Účetní zaručuje individuální přístup i neustálou komunikaci, díky níž má klient dokonalý přehled o tom, jak zpracování účetnictví nebo mezd probíhá a v jaké je fázi. Jak již bylo výše uvedeno, Effective-tax pracuje s účetním softwarem Pohoda, a také Tax, k vedení mzdové agendy má software Pamica.
Pracovníci účetní kanceláře se stále vzdělávají, sledují novinky v účetních předpisech a poradí svým klientům třeba i s EET. Elektronické vystavování účtenek je spojeno s několika podmínkami, jednou z nich je při offline prodeji dohoda obou aktérů transakce.