Rodinná firma ALBRECHT Karel s.r.o. na trhu působí od roku 2003. Nabízí komplexní služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví, daňové evidence pro OSVČ, mzdové agendy, a také komplexní účetní a ekonomický servis pro bytová družstva a společenství vlastníků bytových jednotek. Zaměřuje se na malé a střední firmy, drobné podnikatele, bytová družstva a společenství vlastníků bytových jednotek se sídlem v Brně a okolí. Veškeré služby řeší v souladu s potřebami klienta a platnými právními předpisy. Účetnictví vede formou outsoursingu, jehož výhodou je především úspora času klienta a snížení nákladů.
Když společnost využívá externí služby místo toho, aby je zabezpečovala vlastními silami, minimalizuje počet zaměstnanců v administrativě, což pro ni znamená úsporu na mzdách, dovolených a nemocenských. Není třeba vynakládat prostředky ani na doškolování zaměstnanců, jejich profesní vzdělávání, SW a HW vybavení. Informace firmy navíc zůstanou v bezpečí, protože zaměstnanci nemají přístup k interním datům a nemohou je zneužít.
Účetní agendu, daně a mzdy zpracovává zkušený odborník s dlouholetou praxí. Účetní kancelář klienta zastoupí na základě plné moci při všech jednáních s úřady a při všech kontrolách ze strany finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven, statistického úřadu a dalších institucí. Sleduje termíny splatnosti jednotlivých daní a odvodů, zasílá daňová přiznání a přehledy, zajistí, aby klient vždy dodržel termíny, které stanoví zákon o účetnictví.
V účetnictví se zpracovávají prvotní účetní doklady, dodané klientem, jako jsou faktury přijaté a vydané, pokladní doklady, bankovní výpisy, interní doklady pro zápočty pohledávek a závazků, splátkové kalendáře a cestovní příkazy.